En helg utan allt för mycket sömn:)

Det blev en riktigt lyckad kväll/ natt ute i Fjälkinge! Vi käkade hemlagad pizza, med olika fyllningar! Till detta hade jag gjort en omgång pizzasallad! Den blev så jäkla bra denna gången! Den smakar precis som vilken pizzasallad som helst, men den har ändå en smak som är bättre! Jag tror att det handlar lite om att man själv har gjort den:) Visst tar det ett tag att göra den, men det är det värt!

Det blev några cider, men inte så många! Jag skulle ju upp och jobba i går! När vi satt ute i Fjälkinge så kom en mycket god vän till Susann! Hon hade sin pojkvän med sig och han erbjöd sig att köra oss hem! För dem skulle ändå in till stan:) Under kvällens lopp så pratade vi om allt möjligt! Vi hade det riktigt trevligt! Vi åkte hem vid halv 2-tiden! Jag var inte trött då, men i går morse när klockan ringde så var jag :) Men det tror jag nog att vem som helst hade varit trött, om klockan ringer 4:45. Nu skall ni inte tro att jag gick upp 4:45, nej men 5:15.

Igår var det tur att jag hade delad tur! Då kunde jag passa på att vila en stund på mina lediga timmar! Det var riktigt skönt!

Jag skulle börja jobba klockan fem igen, så jag hade tänkt att ta bussen som gick hemifrån 16:15 Jag brukar gå ut så att jag är på busshållsplatsen cirka 5 minuter innan bussen skall gå! Igår räckte inte detta! Jag kom ut till hållplatsen 16:10, men då hade bussen redan gått! Den hade enligt Skånetrafikens app gått 16:12! Detta är inte klokt:) Så jag fick snällt traska tillbaka hem, så att Jimmy kunde skjutsa mig ut till jobb! Jag kom i tid:))

Ha en fortsatt bra dag i det underbara höstvädret!

Kram Jennie


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!