Nytt jobb😄

Imorgon sĂ„ skall jag gĂ„ bredvid pĂ„ ett nytt stĂ€lle i en annan kommun! Det blir en bit att Ă„ka, men vad gör det? Jag fick ju inga timmar hemma, dĂ„ jag lĂ„g för nĂ€ra att bli LAS:ad😕

Det blir sÀkert bra, men kÀnner redan nu stora fjÀrilar i magen! Skall gÄ bredvid en kvÀllstur imorgon, och en dagtur pÄ tisdag! Sedan pÄ onsdag sÄ Àr det dags för insulinutbildning!

PĂ„ onsdagskvĂ€llen sĂ„ bĂ€r det först av till HĂ€ssleholm dĂ€r vi skall lĂ€mna Rex pĂ„ pensionat😟 Sedan Ă„ker jag och mitt hjĂ€rta vidare till Stehag dĂ€r vi skall sova för att sedan pĂ„ torsdagsmorgonen ta oss ner mot Lalandia😀 Jag har aldrig varit dĂ€r och inte mitt hjĂ€rta i heller! Ser mycket fram emot denna resan, dĂ„ det Ă€r den semestern jag/vi fĂ„r i Ă„r!

Nu skall jag ta mina fjÀrilar och gÄ och lÀgga mig!

😘 Jennie


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihÄg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign pÄ www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!