2 års sedan mitt nya liv började!

Idag för två år sedan så började mitt nya liv! Jag var på informationsmöte på Aleris i Kristianstad för att träffa kirurg, och bli bedömd för en eventuell Gastric By Pass! Jag blev godkänd och fick en operationstid den 21 april! Jag skulle gå ner cirka 10 kilo, vilket innebär att jag skulle gå ner till virka 140 kilo! Jag påbörjade mitt flyt redan dagen efter! På kvällen den 19 mars så blev det en sista måltid! Dagen efter så påbörjade jag mitt flyt:) och då började jag mitt nya liv!

Jag är mycket glad över att jag tog detta beslut våren 2007! Jag vet om att det har varit en lång och en i bland svår resa! Men det är absolut ingeting som jag ångrar! Om det mot förmodan skulle vara något jag skulle ångra, så skulle det vara att jag inte gjorde detta tidigare i mitt liv! Men jag har gjort det och jag ångrar ingenting!

Puss och Kram
Jennie


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!