Andra dagen

Gårdagen började mycket tidigt:( Tåget gick 5:24 hemifrån, funderar dock på att åka reda. 5:06 näst gång jag börjat 7! Känns inte bra att komma prick klockan 7 med andan i halsen!

Dagen flöt på mycket bra! Känner mig redan som en i gänget! Fick en tunika till:), dock finns det inga byxor:( Men har tagit med ett par hemifrån! Får ha dem, sedan får jag se! Försöker kanske få tag i ett par någonstans;)

Jag kan tycka att detta arbetet skiljer sig väldigt mycket ifrån det som jag är van vid:) Nu är jag ju på kortvården, där det kan skifta vårdtagare någon gång i veckan:) Dem klarar sig mycket själv, man bidrar ju mest med stöttning:)

Puss & Kram
Jennie


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!