Insulin

Har precis avslutat diabetesutbildningen, har suttit sedan 8 i morse och sitter nu på bussen på väg hem:)

Detta var mycket givande! Så ni väntar jag bara på den vanliga medicinutbildningen också! Jag pratade med sköterskan igår, och det verkar inte som om dem har det likadant som hemma! Detta märkte jag även nu när det gäller insulinet! Tidigare där jag har jobbat, så är det bara ordinarie personal som kan få diabetesdelegation! Men här får alla det:) Här gick vi igenom ett kompendium, och sedan fick vi göra ett test. Antingen tillsammans eller med hjälp av kompendiet, sedan gick vi igenom provet tillsammans! Alla fick sedan sitt intyg:)

Jaja, jag är glad över att ha fått denna chansen! Nu laddar vi upp inför våran resa till Lalandia!

Puss & Kram
Jennie


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!