15 februari

Då sitter man bussen ut till jobb! Blir några timmar denna veckan, då jag jobbade totalt 13 timmar igår! Hade ett pass mellan 7 och 13:30 och sedan skulle jag hem och plugga hade jag tänkt i alla fall! Så blev det inte, jag var inte hemma förrän vid tio! Under vår frukostrast så ringer en av tjejerna och berättar att hon är sjuk:( Hon skulle jobba mellan 14 och 21:30! Trodde inte att jag skulle få sms ifrån bemanningen, då jag redan jobbade! Jodå, jag fick ett sms med förfrågan om passet mellan 14 och 21:30, fick även förfrågan om passet idag mellan 7 och 16! Så jag fick en rast på cirka 30 minuter igår, jag hann upp till affären och införskaffa både lunch och middag! Nu skall jag blunda lite!

Kram Jennie


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!