Introduktion

Sitter på bussen hem, har varit på jobb sedan 7 i morse! Har haft introduktion hela dagen, det har varit mycket lärorikt! Alltid snappar man upp något nytt! Har provåkt en lift, inte otäckt men inget jag gärna gör igen! I alla fall inte utan ett liftskynke som är utprovat;) Har även fått tips på hur med hjälp av ett draglakan både kan vända och flytta vårdtagare i sängen, men även hur man kan hjälpa dem upp från sängen!

Det har varit mycket information, för en dag! Men nu är det klart i alla fall!

Innan jag tog bussen hem, så hann jag även med en sväng på Åby Marknad:) Årets första marknad för min del, blir nog någon till:) Tycker dock att det är samma "skit" som förra året;)

Puss & kram
Jennie


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!