Första dagen!

Sitter på bussen hem (j%#*a banarbete)! Allt har gått mycket bra, kände mig med en gång välkommen! Tempot är ett helt annat än vad jag är van vid, här är just för tillfället mycket lugnt! Där är plats till 9 vårdtagare, där bor just nu 5!

Det enda negativa är det här med arbetskläder, jag fick 1 tunika idag! Inget annat:( Dem springer runt i sin egna kläder, det tycker inte jag passar sig:( Dem tvättas på stället och INTE efter varje pass! Får försöka prata med samordnaren imorgon, om i alla fall en tunika till! Jag är ju van vid att byta kläder efter varje pass, både tunika och byxor! Jag tycker faktiskt att det hör till, speciellt inom vården!

Puss & Kram
Jennie


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!