Jobb :)

Då sitter man och väntar på bussen som skall ta mig ut till Vä! Har varit hemma någon timme nu, då jag jobbar delad tur idag! Det var lite segt att gå upp i morse, men det gick ändå bra! Är ju glad att jag kan jobba lite samtidigt som jag pluggar!

Nu när jag var hemma så satt jag framför datan, jag hann både plugga en stund, samtidigt som jag hann se ett avsnitt House! Det är en serie som jag verkligen har fastnat för! Vet egentligen inte vad det beror på! Men bra är den:)

Hade egentligen tänkt att koppla av lite nu när jag var hemma, genom att sticka ett varv eller två! Men så blev det inte! Har ju en del projekt framför mig! Men det känns som om inte tiden räcker till!

Nu skall jag koppla av under bussresan ut till Vä! Så att jag orkar jobba till 9!

Ha en bra dag!
Kram Jennie


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!