Oops!

Nu är jag är igen! Har tyvärr inte haft tid att blogga, men det får jag göra någonting åt.

Har varit hos läkaren angående mina gallstenar. Dessa skall plockas bort, men inte i nuläget. Står på väntelistan för att göra en Gastric By Pass. De skall då ta gallan samtidigt.

I skolan går allting framåt, har redovisat mitt hus, med de andra i gruppen.


På bilden är inte huset riktigt f'rdigt, men får lägga upp en annan bild i kväll. Är nu på väg till skolan, skall ha både slöjd och matte idag. Får se hur länge jag orkar. Mår som en skit och har gjort det de sista dagarna. Skojade med Jimmy igår om att jag har svalt ett sandpapper "det känns som det". Plus att jag har fått en bongotrumma o huvudet. Får hoppas att det går över snart.

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!