GBP på G

Har nu på förmiidagen suttit i telefon, dels med Kirurgen i Landskrona och dels med Allevis i Kristianstad. De i Landskrona sade att jag var flyttad till Kristianstad igen, JIPPI!!

Så jag lyfte luren igen och ringde till Kristianstad, De startar upp sin verksamhet på tisdag, dvs den 1 september. Hon berättade att de som inte har varit på första besöket blir kallade med start 3 veckan i september. Hon kunde inte säga exakt när jag skulle bli kallad, men det tändes ett ljus. Jag börjar verkligen se slutet på det hela nu. Nä'r verksamheten har kommit igång på Allevis så kommer de göra 25 GBP i veckan. Så hon sade att kön kommer att kortas fort. Det hon även sade var att de samarbetade med regionen, så att det är inga "privata" som kommer före i kön.

Jag är så lycklig, jag börjar verkligen känna att det händer något nu.

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!