Ny telefon.



Har precis varit nere på Domushuset och snackat till mig en ny mobil. Är faktiskt riktigt nöjd, har tittat på denna mobil innan. Men har inte tänkt på så mycket på det då jag inte kunde byta telefon och förlänga mitt abonnemang förrän i december. Trodde jag. Men nu sitter jag här med en ny fin telefon och lila är den också. Så nu blir till at vara extra rädd om den, får skaffa mig en strumpa att ha den i.

Sitter här och är bedövad i halva ansiktet, har varit hos tandläkaren igen. Han skulle egentligen ha lagat ett hål i en tand i underkäken, men jag ville att han skulle lägga en läkfyllning i en annan tand. Detta gick bra, är så glad att jag har kommit över min tandläkarskräck. Ni som har läst min blogg innan, vet att jag hatade att gå till tandläkaren innan. Men nu går jag dit som om det aldrig har varit någon fara. Skall nog och lägga mig en stund, det är jobbigt att vara bedövad i halva ansiktet. Det känns som om han tog lite för mycket bedövning, Har ingen känsel i kinden eller halva näsan och det är rätt jobbigt.

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!