Ny vecka, nya tag.

Har åter igen bestämt mig för att påbörja en ny omgång med modifast. Jag är bara dum mot mig själv om jag inte fortsätter, det är ju bara positivt om jag lyckas tappa några kilo.

Sitter här och funderar på om jag skulle gå och . Jag skulle behöva köpa elastiskt band, så att jag kan sy mina fodral till mina stickor och virknålar. Det är så jobbigt att inte kunna ha ordning på dessa. 

IMorgon så skall jag till Malmö för att skriva en , jag hoppas verkligen att jag klarar den. Annars blir det till att gå hemma under denna terminen, vilket innebär att jag inte får min examen förrän till juni månad nästa år. Jag får skylla mig själv, jag kunde ha  gjort denna tentan innan, men det funkade inte riktigt med de andra kurserna som jag läste.

Vad  det blir att läsa ett inlägg med en massa roliga smiles i. Jag hoppas att ni mina läsare också uppskattar detta. Jag gör det i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag med !!!

Jag älskar smilies..

Hoppas hoppas du klarade tentan..

2009-08-27 @ 18:51:37
URL: http://www.minimi05.blogspot.com

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!