Opps!

Nu har jag gjort det igen. Det vill säga det har gått mer än en vecka sedan jag bloggade sist. Kan kanske bero på att jag inte gör så mycket om dagarna, det händer inte speciellt mycket. Går mest hemma och drällar, tvättar lite och städar. Det jag gör mest är att diska, kan inte förstå att det kan bli så mycket disk efter bara två personer.

I lördags så följde jag med svärmor till stranden i Åhus, så skönt det va. Det var första gången jag var där i år. Jag bada till och med två gånger. Sedan på kvällen så var det fest för ett par kompisar till oss. God mat och mycket dricka, kannske lite för mycket dricka. Men det är ju en sak man inte gör allt för ofta. Men, men vi hade riktigt kul, och det är ju faktiskt det som är meningen.

Som det är nu så vill jag inget annat än att börja skolan. Det är faktiskt riktigt tråkigt att bara gå hemma och drälla. Men det blir väl bättre sedan när skolan börjar igen.



Bjuder på en bild på våran pool, på bilden är den inte ens fylld. Men den har blivit använd rätt mycket under förra helgen och under veckan som har gått.


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!