Pool

Vi har pratat länge om att vi skulle köpa en pool, som vi kunde ha hos svärmor & svärfar. Man kan ju inte precis ha en pool på balkongen. Var igår på EKO för att köpa hundmat, vi gick en runda ner för att titta på vad de hade för pooler. Det slutade med att vi körde därifrån med en pool, ingen stor pool men den räcker. De så¨lde nämligen ut alla sina pooler med 25%, så då gäller det att passa på. Så nu skall den bara monteras, fyllas och så skall klorhalten ställas in. Jag bara längtar till första doppet. Speciellt nu när de har sagt att sommaren har kommit för att stanna. Men jag är glad så länge man får upp temperaturen i 20 grader. Det är ju egentligen inte kallt, men det kan kännas lite kyligt.

NU skall jag gå ut i köket för att diska, det är sådant tråkigt som måste göras. Sedan är det dags att laga middag. För att sedan ikväll så skall jag och Jimmy och titta på ett hus.


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!