Sorry!

Jag vet att jag innan har skrivit att jag skulle försöka uppdatera min blogg lite oftare. Men som ni ser, så har jag inte gjort detta. Fy skäms på dig Jennie. Vet inte riktigt vad jag skall skylla på, men egentligen spelar det ingen roll. Jag skriver mest för min egen skull och för ingen annan.

NU skall vi se, har varit i Karlskrona och campat. detta var hur skönt som helst. Bara det här med att komma hemifrån och slippa alla måsten. Vi fick en rätt bra plats, inte så att man hade utsikt över havet. Men man såg havet om man bara ville. Vi körde upp på fredagen, vi mötte upp Micke och Mari i Nättraby. (För er som inte vet, så är Micke Jimmys kusin). Där handlade vi lite sådant som vi behövde, sedan körde vi till trummenäs camping och börja palla upp vagnen och ställa allt iordning. Markisen åkte upp, och bord och stolar åkte ut. Vi grillade korv på kvällen och allt var hur underbart som helst.

PÅ lördagen så var vi ute på en tur, meningen var att vi skulle äta ute på Aspö fästning. Men så blev det inte, vi blev nekade för att vi hade Rex med oss. Vi tog båtfärjan ut och allting, men när vi väl kom dit och ing på borggården så blev det stopp. Detta retade oss väldigt mycket, vi hade accepterat det mer om man hade haft en skylt eller något liknande utanför, typ vid parkeringen eller något sådant. Men, men det gick bra ändå, vi åt på restaurang ändå. På eftermiddagen så spelade vi äventyrsgolf, detta gjorde vi på en annan camping i Karlskrona. Dragsö camping, denna camping var snäppet bättre än den vi låg på.

PÅ söndagen så utforskade jag och Jimmy Karlskrona på egen hand. Detta gick bra, så länge man höll kartan på rätt håll.

Har under hela helgen jobbat, och det har varit riktigt dött. INget att göra, bara 2 boende hemma. Så det känns lite som om man har suttit av tiden framför teven.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vi var på Dragsö i fjol..

Och jag vet inte men vi gillade det inte så mycket..

Typ en halvmil att gå till toan.....

Men Karlskrona är vackert så det var värt det..

2009-08-04 @ 22:07:07
URL: http://www.minimi05.blogspot.com
Postat av: Jennie

Jag kan hålla med dig, men vi tyckte att standarden var bättre på Dragsö än den var Trummenäs. Sedan gillade vi ju inte precis att vagnarna står som packade sardiner.

2009-08-05 @ 13:52:01
URL: http://jennieskrypin.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!