C4-dagarna

Då var det åter dags för Kristianstad-dagarna. det är nu man ångrar att man bor mitt inne i stan. Det är rätt mycket liv här nu, fast klockan snart är elva. Men, men det är vi sonm har valt att bo här. Så då kan man inte klaga.

Imorgon är det jobbet som gäller. Men det blir rätt lugnt, jag börjar klockan tolv. Då är det uppträdde på scenen på Lilla Torg som gäller. Det är nämligen så att en av våra boende har varit på läger denna veckan och de har som tradition att de visar upp vad de har gjort under veckan på Kristianstad-dagarna. Sedan skall vi åka bussen till Åhus. Så då sparar jag en resa på mitt sommarkort, jag kommer att åka som ledsagare imorgon.

På söndag så jobbar jag hela dagen och det skall bli jättevarmt på söndag. Det finns dock en liten risk att det regnar på kvällen.- Detta är inget jag vill då jag och Jimmy och hans kusin med sambo skall åka och titta på Diggiloo. Hoppas att det blir kul. Nej, nu skall fortsätta med gardinerna. tycker attd et är dags att det kommer upp nya gardiner i stora rummet. Har jag tur så blir de klara under kvällen, men jag tror inte det. Då det börjar dra rätt mycket i mina ögonlockar, har ju varit vaken sedan klockan var fem imorse.

Ha det bra!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!