Camping!

Har bott i husvagnen några nätter nu. Det har vart jätteskönt. Har sovit en natt hemma, med allt vad det innebär. Skall sova ytterligare en natt hemma, sedan bär det av igen. Då är det Trummenäs camping som gäller, denna camping ligger utanför Karlskrona. Vi skall dit med Jimmys kusin och hans tjej. Det skall bli väldigt skönt att komma iväg.

Jag har jobbat idag, började med ett lugnt pass. Jobbade mellan 08:00 och 14:00. Jag fick verkligen känna på hur det är att jobba, det första jag fick göra var att hjälpa en av de boende med duschningen. Hjälpa o hjälpa, rättare sagt utföra hela duschningen.

Nu skall jag packa! Skall även hänga tvätt.

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!