Diggiloo!

Var igår på Diggiloo, det var verkligen värt varenda krona. Nackdelen var att man blev blött ända in till benmärgen. Men det var verkligen kul, har aldrig varit på Diggiloo innan, men jag kan lova att det inte var sista gången jag var på detta.

Idag har jag städat hela dagen, mamma & pappa, Jessica & Henrik skulle ju komma idag. Här är så fint i lägenheten nu, så jkag funderar på att ta lite bilder på den. Det finns några som har frågat efter hur vi har det här. Får se om tiden räcker till under morgondagen.

Nu på kvällen så var vi på Rix FM festival. Vi gick dit vid 8-tiden. Fy så mycket folk det var där. Det är inte klokt att en konsert kan dra så mycket folk. Men jag misstänker att det är mycket tack vare att det är gratis som det drar. Vi stod där ungefär en timme, men det var inte super. Vi hamnade långt bak, så man såg ju ingenting, man bara hörde. Så det blev att vi gick en runda runt i stan istället. Det finns inte jöttemycket att titta på under Kristianstaddagarna. Jag kan sakna lite det här med de så kallade marknadsstånden. Det hade nog varit trevligare om det hade funnits lite flera sådana stånd. Det är nämligen inte alla som har möjlighet att åka runt på olika marknader.

Riktigt vad jag skall göra under morgondagen vet jag inte ännu. Jo förresten, jag skall jobba, men börjar inte förrän klockan 3. Så har ju några timmar på förmiddagen som jag måste hitat på något. Funderar om jag kanske skulle plocka lite fläder för att göra ytterligare en omgång flädersaft. Det är ju så gott! Men jag får se.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hmm du får gärna lägga in bilder man jag tänker kolla in hur du har det live !!!

Nä jag var oxå ganska besviken på rix fm...

Nåt coverband i en timme....

Gissa om ungarna tröttnade ?????

De missade sitt efterlängtade EMD....

Men det är tur att vi har dem på skiva...

Kram på dig

2009-07-09 @ 20:27:24
URL: http://www.minimi05.blogspot.com

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!