Tiden förut!

Satt precis o läste en blogg, där tar tjejen upp att hon hade velat vrida tillbaka tiden. Det önskar jag också att man hade kunnat göra. Då hade jag gjort så mycket annorlunda val. I alla fall om man kunde vrida tillbaka tiden några år. Till den sommaren innan jag träffade Jimmy, det vill säga sommaren 2006. Då sprang jag på gymet varannan dag och tränade med friskis & svettis ett flertal gånger i veckan. Men sedan blev man kär, och då slutade man att bry sig. Jag mådde ju så mycket bättre då. Jag var inte konstant trött, sov som jag skulle, jag mådde hur bra som helst. Träningen blev nästan som ett måste för mig.

Nu så saknar jag träningen, men har inte hittat glöden til att börja träna igen.  Vill så gärna börja träna, men känner precis som du, vem skall jag träna med. Hittar alltid nya ursäkter till att inte gå och träna. Den största ursäkten är, jag är ju så otränad, jag kommer att vara störst på gymet. Då menar jag inte muskler utan fetast.

Allt hade ju blivit så mycket lättare.


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!