Update!

Att jobba så mycket som jag gör, för tillfället och samtidigt hålla sin blogg uppdaterad är rätt svårt. Eller så beror det på att jag hellere spenderar min lediga tid med min sambo än sitter vid datan för att blogga.

Har jourat natten till idag, detta är helt okej. Nackdelen är att jag aldrig sover ordentligt där, emn det gör ju inte så mycket man är ju ledig dagen efter så man kan ju sova lite då. Men än så länge har jag inte kommit i säng idag, utan får nog ta det senare. Har ju varit hos tandläkaren. Nu går jag till tandläkaren som om det aldrig ahr varit några problem. Jag är så glad att jag har kommit över min tandläkarskräck.

Skall jobba imorgon, har ett väldigt långt pass imorgon. Egentligen består denna tur av två olika turer, men då det är dåligt med vikarier så tar jag bägge passen. Det första passet är mellan 7:00 och 16:00, sedan börjar jag igen 16:30 och 08:00. Skall försöka göra så att jag kan börja vi 17 istället. Då hinenr jag i alla fall lämna stället för att rensa tankarna.

Nu skall jag gå in till sängen för att sova en timme eller två.


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!