Midsommar!

Nu har jag rullat och stekt köttbullar. Dessa skall vi ha till imorgon, speciellt då min sambo. Han är föredetta vegeterian och tycker inte om sill. Så därför har han beställt hemmarullade köttbullar till midsommarmaten. Har även hunnit med att göra ca 4 liter blåbärssaft. Har aldrig gjort detta innan, men det blev jättegott.

Har varit i kontakt med femtielva människor angående min GBP. Skall fortsätta ringa och terra folk på måndag. Fick reda på att de skall börja operera i Kristianstad igen. Detta hade varit helt underbart. Tänk på alla besök man kan få av nära och kära. Detta är svårare om man blir opererad typ uppe i Stockholm eller något liknande. Vi får se skall som sagt fortsätta ringa på måndag.

Ikväll blir det att åka ut med husvagnen , inte så långt. Vi skall bara till Landön, men det är skönt att bara komma hemifrån. Tanken var att vi skulle åkt till Råå Vallar igen, men när jag fick mitt schema över sommaren. Så har jag turen eller oturen att jobba midsommarnatten. Så då var det bättre om vi campade på Landön. Imorgon kommer mina föräldrar plus min syrra och hennes pojkvän.

Nu ska jag fortsätta att packa. Har lovat JImmy att allt skall vara färdigt när han kommer hem, när nu det blir.

Ha det bra!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!