Sommarlov

Tjohoo, nu har jag sommarlov. Eller egentligen inte, skall ju jobba en hel del i sommar, men ändå! Har avslutat mina kurser i Malmö nu, och detta känns riktigt skönt. Får bara hoppas att alla kjurser blir godkända nu. Men det går säkert bra.

Så kort minnet är, sitter här o funderar på om det har hänt något speciellt den sista tiden. Men kan inte komma på om det är så, eller så är det så att jag helt enkelt lever ett så tråkigt liv så att det inte händer något kul att skriva om.

I alla fall, har varit en tur i Ullared, med Jimmy, mamma o pappa. Vi hade hyrt stuga, på campingen som ligger precis bredvid varuhuset. Det var väldigt mysigt, att kunna gå o handla för att sedan kunna gå till stugan (eller åka bil) lasta in grejerna i bilen. För att dricka en cider, eller öl om man vill det. sedan kunde man gå tillbaka igen för att handla ytterligare lite till. Handlade faktiskt en hel del kläder, men det behövde jag. Det avr riktigt kul att inte behöva titta på prislapparna, utan man kunde bara ta det man ville ha. Utan att det blev så dyrt.

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!