Tandläkaren!!

Idag skall jag till tandläkaren igen, ni som läser vet ju hur jag har hatat detta innan. Men det känns bra idag. Så här bra har det aldrig känts, speciellt inte när jag skall till tandläkaren. Vet inte riktigt varför jag skall dit, men jag fick en tid. Tror att det handlar om de andra hålen jag har i mina tänder. Har en del hål, men nu skall de lagas. Tur att det är hyffsat billigt att gå till denna tandläkaren.

Överraskade min sambo igår med att sätta upp hans slipshållare, (köpte den innan jul förra året). Skruvade upp den på insidan av hans garderob. Plus att jag hade plockat iordning på hans kläder. Har delat upp byxor, för sig, tröjor för sig och skjortor för sig.

Idag har jag tagit mig an våran klädkammare, det var inte så mycekt att göra där. Men det skall ändå göras, jag hoppas att han tycker attd et är bra. Han påpekade igår att han tyckte att jag kunde göra mer i hemmet , speciellt nu när jag går hemma. Men jag tycker att jag gör mycket ändå, eller räknas det inte när man har maten färdig när han kommer hem. Plus att man har tvättat (tror det blev tre maskiner igår). Jag vet inte vad han räknar med vad jag skall göra.

NU skall jag fortsätta, tror att jag skall börja plocka fram ur de kassarna som vi hade med oss hem ifrån Ullared. De står fortfarande i datarummet och"skräpar".

Inan jag sliutade skolan så fick jag lära mig luffarslöjd, detta är något som jag verkligen tyckte om. Nu sitter jag nämligen här framför datan och håller emd att göra en midsommarstång. Det är inte det lättaste, men det är verkligen kul. Tänkte kanske göra ett flertal midsommarstänger till våra nära och kära.

ha det bra!


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!