Tvättstugan!

Jaha, då får man snart bege sig till tvättstugan. Jag pratade med de som skulle kolla på vår tvättmaskin imorse, de kunde inte komma förrän onsdag nästa vecka. Så därför blev jag tvungen att gå ner i källaren för att boka en tvättid. Det är tur att jag kunde få en tid idag, min tvättkorgar är fulla. Får tvätta det i källaren och får torka det uppe i lägenheten.

Igår var jag och Jimmy och lämnade vår husvagn, det var något fel på inkommande vatten. För när vi var iväg sist, så blev det blöt på golvet i vagnen när JImmy fyhllde på vatten i tanken. (Och det berodde inte på att han spillde, för vi fyller på vårt vatten utifrån.) Mest troligen är det varmvattenberedaren som har frusit. Får hoppas att det går på garantin.

Ha det bra!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!