Typiskt!

Vem har tre fulla tvättkorgar med tvätt som skall tvättas, och en trasig tvättmaskin..... JO jag!!! Är det inte typiskt, kom hem ifrån mina föräldrar innan idag, skulle tvätta min sambos arbetskläder (eller rättare sagt en tjocktröja). Körde ett kort program, hans tröja hade bara blivit väldigt blöt i fredags när det regnade. Den tvättade som den skulle, men när jag skulle hänga tröjan, så var den fortfarande jätteblöt. Tänkte att det var kanske något tillfälligt och startar en centrifugering. Tröjan var fortfarande lika blöt efter detta. Har tömt silen, den innehöll ingenting. Så det blir till att ringa till Elgiganten imorgon, vi köpte den där förra året. Kollade precis, tvättmaskinen är inte ens ett år. Så då måste det ju gå på garantin, eller något liknande. Jag hoppas att den fixas inom en väldigt snar framtid, jag klarar mig inte utan tvättnmaskinen. Jag vill inte "slåss" med alla gamla tanter om tvättstugan i källaren.

Berättade för mina föräldrar igår om att jag står på kö för en Gastric By Pass. Det känns bra att veta att man har deras stöd. Jag skall ringa imorgon till Landskrona, måste börja trycka på nu, så att det händer någonting. Kan ju alltid försöka med att säga att mina gallstenar är otroligt jobbiga, och att det inte går en vecka utan ett anfall. Har jag tur så kan detta kanske göra så att jag flyttas upp i kön.

Ha det bra!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!