Uppdatering!

Sitter här i Stehag hos mina föräldrar. Regnet står i backen, tur att man sitter inomhus. Skall snart gå ut med Hunden, sedan blir det en tur upp till City Gross i Höör. Jimmy hjälper pappa med att sätta ett kök, Jessicas pojkvän hjälper också till. Så det är fullt hus där de håller på. Syrran hon jobbar, precis som alltid annars.

Till alla er som har glömt hur skönt det är att ha sommarlov, så kan jag berätta för er att det är hur underbart som helst. Det är riktigt skönt att bara gå hemma och drälla. Det jag inte gör idag kan jag göra imorgon.

Nu blir det att spela ett spel på www.king.com det är väldigt bra tidsfördriv. Och detta lär nog behövas då min mor pratar med sin faster. Hon ringde egentligen för att gratulera pappa, (som fyller 56 idag). Men som jag skrev innan han jobbar.

Ha det bra!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!