Vårdgarantin!

Har nu suttit i telefon med kirurgen i Landskrona. De hävdar, då jag redan har åberopat vårdgarantin så kan jag inget göra. Jag finns redan med i rullorna. Jag kan inte påverka någonting. Så då återstår för mig att bara vänta och vänta. Men jag fick något postivt ut av samtalet ändå. Det är bra om man försöker gå ner i vikt innan opertaionen. Detta innebär då att jag kommer att påbörja en ny omgång modifast. Det är bara positivt att man har druckit detta innan tyckte hon jag pratade med. Då det nämligen är så att man cirka 4 veckor innan operationen  skall gå på detta. Det jag även skulle behöva komma igång med är det här med träningen. Men det är inget kul att träna själv. Har inte återfått den motivationen som jag har haft innan när det gällde att träna. Då tränade jag ca två pass på Friskis & Svettis, plus att jag var på gymet varannan dag. Varför kan jag inte hitta denna motivationen.

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!