Vårdgarantin!

Detta med vårdgarantin är bara bluff och båg. Jag åberopade denna angående min Gastric By Pass den 9 April 2009. Detta är över två månader sedan, och det har fortfarande inte hänt något. Min remiss inkom till kirurgen (på CSK) den 5 maj 2008. Fick då besked att det skulle dröja mer än 12 månader innan det hände något. Men som sagt det har inte hänt någonting. Så alla ni där ute som väntar på något liknande, vänta inte för länge innan ni tar kontakt med sjukvården. Sköterskan som jag pratade med sa att det fanns över 900 personer i kö på just denna sortens operation.

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag fick vänta jättelänge innan det började hända saker.

Första kontakten var 2000, och sen blev jag skickad runt runt runt...

var på infobesök i Landskrona 2007 januari, opererades i jan 2008,

så visst tar det tid.

Men jag tror att det börjar rulla på med operationerna efter sommaren.

Ska bli en ny avdelning på csk, där de ska göra 500 gbp op per år.



Vad skönt att du har stödet hos dina föräldrar,

det behövs!



Kram

2009-06-15 @ 20:31:04
URL: http://fetmaoperation.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Man får vara på och ringa och klaga..

OCH kolla upp sjukhus själv...

Eller ha en ilsk syrra som min syster hade som ringer oc gapar och skriker på dem :-)

Hoppas det händer nåt fort

2009-06-15 @ 21:17:36
URL: http://www.minimi05.blogspot.com

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!