Fotboll!

Kan inte vara något annat än glad. HIF slog MFF, förvisso så satt det långt inne. Men Henrik "Henke" Larsson avgjorde. Det var fan jävligt kul att vara på fotboll igen. Har ju inte varit där sedan jag flyttade hemifrån. Sedan att min sambo följde med, var bara hur underbart som helst. JImmy har lovat mig att vi skall åka till Malmö i höst för att kolla på MFF - HIF. Han sa till och med att vi skulle ha sittplats, han "orkade" inte stå under en hel match. Skall väl tilläggas att det var knöckfullt på södra stå.

Det går bra i skolan, det är hur kul som helst att arbeta med händerna. Det enda projektet som jag inte har tyckt om var att tälja det här satans livsträdet. Men att hålla på med gips, är mycket roligare. Trädet skall redovisas på torsdag, plus att vi skall redovisa uppgiften som vi fiuck i måndags. Detta handlar om att arbeta med gips. På fredag så skall processdagboken lämnas.

Nu skall jag fortsätta med min Alien!

//Jennie

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!