Örongångsinflammation

Det som jag trodde var tandvärk, var i själva verket, örongångsinflammation. Har sedan i fredags haft jätteont i höger sida i huvudet. (inte trodde jag att ett tomt huvud kunde göra ont). Trodde först att det var tandvärk, så har knapprat piller för att dämpa smärtan. Men det har inte riktigt funkat. Natten till idag har jag knappt sovit någonting, så jag bestämde mig för att gå iväg till doktorn. Har varit hos läkaren på vårdcentralen nu och har fått det bevisat. Det avr inte tandvärk som jag trodde utan det var örongångsinflammation. Och slår man upp detta på internet så bli8r man hänvisad till öroninflammation, så då är det väl det jag har. Så nu har jag fått örondroppar, som skall lindra. Skall även fortsätta att knappra piller.

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!