Tandläkaren igen!

Här sitter jga nu och väntar på att klockan skall bli kvart i 10, så att jag återigen kan gå till tandläkaren. Denna gången har jag glömt allt vad tandläkarskräck heter, vill bara få ordning på tanden så att jag kan äta. Som det är nu så har jag så pass ont, så det känns som om huvudet skall sprängas i luften. Det är inte nock med att jag har ont i tanden när jag biter ihop, utan jag har även fått on i tandköttet och på insidan av kinden. Detta för att läkfyllningen har suttit och skavt på både tandkött och kinden innan den till slut ramlade väck.

Pratade med tandläkaren för en stund sedan. Han sade att man inte brukar ha ont om den trilla bort. Skall bli kul att se vad han säger när jag visar upp tanden.

Detta innebär att jag tyvärr inte kan komma till skolan idag. Jag som ville detta, skulle dels hämta mer bindtråd och mer najtråd (håller på med luffarslöjd). Sedan så skulle vi även börja på ett nytt projket idag, återbruk och rörelse. Men denna genomgången missar jag tyvärr. Få ta igen detta på måndag (om inte tanden spökar då också). Skall in till Malmö på måndag för att ha matte.



Tur att man sällskap när man går hemma hela dagarna. Förvisso så är han inte så snackesam, men har är en god vän som drar ut en i alla väder.

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!