Tandläkaren!

Var hos tandläkaren i morse vid 9-tiden. nu när klockan är runt 8 så har den provisoriska lagningen lossnat. Jag gick till tandläkaren för att jag hade ont, men nu har jag fan ta mig ännu ondare. Det känns bara skit, betala 350 spänn för en läklagning, och så sitter den inte ens kvar i 12 timmar. Jag som trodde att jag inte skulle gå till tandläkaren igen förän om en månad. Men nu får det nog bli ett besök under morgondagen. Vet inte om jag skall ringa idag eller om jag skall vänta till imorgon. Som det är nu så har jag under gårdagen och dagen idag ätit totalt 4 små portioner av jordgubbskräm. Det är ju inte precis något mat man blir fet av (inte för att jag behöver bli fetare, men min kropp klarar inte att bara leva på detta.) Skall till skolan imorgon, ett nytt projekt skall dras igång.

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!