Tandvärk!

Det som beskrev igår var att jag hade örongångsinflammation. Nu är inte det nock, utan nu har jag även tappat en gammal lagning i en tand. Så nu är det tandläkarbesök som gäller imorgon. Och jag som hatar att gå till tandläkaren. Har sådana hemska minne från min barndom. Det känns i hela ryggraden när borren tages fram. Får väl ta några tabletter innan, det kan ju behövas. Både för smärtan som tanden orsakar och även för att lugna mig.



Det är ungefär så här det känns. Men jag skall vara ärlig, tandläkaren som jag går till är faktiskt väldigt bra. Han är lugnet själv, detta är nog extra viktigt om man som jag lider av tandläkarskräck.

Nästa helg, det vill säga Kristi HImmelsfärds dag, då har vi packat både bilen och husvagnen. Då skall vi ut på vår första husvagnssemester för denna säsong. Denna gången styr vi mot Helsingborg och Råå Vallar.

Ha det bra, Hörs senare!

//Jennie

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!