Tillbaka

Har nu varit hos tandläkaren återigen. Detta gick bra! Har fått en hårdare läkfyllning nu, dvs att det lager som ligger inuti tanden är hårdare än det som trillade av igår. Men sedan utanpå så ligger det samma läkfyllning som jag fick igår. Jag fick inte träffa min tandläkare idag utan det var hans assistent som gjorde vid min tand. Detta kändes som om det gick bättre, hon var duktig. Hon förklarade hela tiden vad hon gjorde. Hon berättade att läkfyllningen löses upp av saliven, så det är inte konstigt att den trillar av. Men att den trillar av så fort som igår, det brukar den inte göra. Men, men nu är det som det är. Tanden är lagad, och jag har inte ont i tanden längre.

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!