Veterinär

Igår såg jag fram emot denna dag. Vi skulle ta husvagnen och åka till Helsingborg: men det blir aldrig som man tänkt sig. Först måste vi inom Djursjukhuset med Rex. Han vill varken äta eller dricka, plus att han haltar. Så vi får se vad som sker. Har fått en tid till djursjukhuset i Hässleholm klockan 1. Hoppas att våran lilla vovve snart blir bra. Det smärtar att se han såhär. Det gör så ont i hjärtat, att se att han lider. Han ligger mest ute på balkongen, han ignorerar oss när vi kallar på han. men detta är tecken på att han har ont, då drar de sig bort från "flocken".

Har vi tur så räcker det med smärtlindring eller något liknande. Får hålla tumamrna.

Packningen är färdig och sambon är på väg hem med husvagnen. Sedan skall bara grejerna ut i vagnen, det är då man ångrar sig att man bord på tredje våningen , speciellt när det inte finsn någon hiss i trapphuset. Men det löser sig väl ändå. Det som skiljer denna gången är att vi skall iväåg och campa själva, detta skall bli helt underbsrat. Att bara komma bort hemifrån. Kunna ta den där promenaden på stranden i det ljuvliga vädret. (Gud, hjälpe oss, så att vi får behålla detta underbara väder.)
 


Jag sitter och funderar på vem som är sötast. Det lutar nog mest åt den ljusa, men jag är tveksam. Jag tror faktiskt att de är lita söta bägge två. bara det att de är söta på olika vis.

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!