Hur tidigt eller hur sent....

tycker ni att det är okej att ringa till dina vänner och din familj? Jag har fått lära mig att man inte ringer till någon efter klockan 21:00. Detta är en sak som jag fortfarande har kvar i från den tid sen jag bodde hemma. Sedan tycker jag att man inte kan säga att alla skall ha det så. Men jag trodde i alla fall att det handlade om vett och etikett.

Det var nämligen så att det ringde igår kväll vid 21:30 på vanliga hemtelefonen. Jimmy hade precis gått och lagt sig, det hade varit en rätt tuff dag på jobb. För det första så hoppade jag en halvmeter upp ifrån fåtljen där jag satt försjunken i min stickning. Sedan trodde jag att det var Jimmys mor som ringde (det händer ibland att hon ringer så sent). Men denna gången var det en kompis. Nu gjorde det inget att hon ringde, men jag blir bara så rädd när det ringer så sent på kvällen.

Nu har i alla fall jag kräkt ur mig en del saker. Her väl egentligen en hel del till, men det får komma en annan dag.


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!