Jobbigt...

När Rex hoppar på de som man möter, antingen de gående eller de som cyklar. Jag skäms riktigt mycket när jag är ute med Rex. Han gör absolut inte så när Jimmy är ute med han. Det som jag inte kan förstå är varför han gör det med mig och inte med Jimmy. Jag tycker att detta är jättejobbigt, vilket innebär att jag drar mig för att gå ut med han. Jag vill ju kunna möta både gående och cyklande på gång- och cykelvägen utan att han skall hoppa på dem. Sedan är det ju så att jag inte har den kraften i mina armar att hålla tillbaka han iheller. Detta har att göra med min Whiplash som jag ådrog mig när jag och Jimmy körde av vägen. Det kvittar om jag har halti på han, har ett annat koppel som man kopplar runt magen, mer som en sele. Han hoppar ändå, så jag vet inte vad jag skall göra. Riktigt jobbigt är det alltså.


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!