Ny diskmaskin...

eller rättare sagt bättre begagnad. Igår så kom Jimmy hem med som han sade en julklapp. Det var en bänkdiskmaskin, vi har ju haft bänkdiskmaskin innan. Han hade varit hos en kund som hade försökt sälja den, med det hade inte varit någon som hade velat ha den. Så Jimmy frågade om den skulle slängas. Det skulle den, dem skulle inte ha den längre. Så JImmy erbjöd sig att ta med den till tippen, de skulle ändå slänga det köket som de hade rivit ut.

Så på så vis så skaffade Jimmy oss en ny diskmaskin. Men jag tror att det kanske är ett halvår sedan, då gick den i sönder och sedan dess så har vi inte haft någon diskmaskin. Eller jo vänta nu, jag har varit diskmaskin. Men att stå vid en diskbänk som är under standard, så tar detta knäcken på ryggen och axlarna. Speciellt när jag har de besvär som jag har. Men nu så kan jag diska med ett leende igen, för nu har vi diskmaskin igen.


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!