Vaccinering!

I onsdags eftermiddag så var det då dags för mig att ta influensavaccinet. Att ta själva sprutan tog inte lång tid, men sedan skall man ju sitta kvar och vänta 15 minuter. Detta då det tar 15 minuter innan eventuella allergiska reaktioner uppkommer. Under den kvarten som jag satt där så var det 2 stycken som svimmade, det var nästan så att man satt där och väntade på att man skulle svimma. Men det var inget som hände mig.

Det enda jag kände under tisdagen var att det kändes som om armen var väldigt tung, kändes som träningsvärk. Det var det enda som jag kände i tisdags värre blev det igår, då vaknade jag med värlrdens huvudvärk. Det är väl egentligen inte så farligt med huvudvärk, men det är ju så jobbigt. Speciellt inte när man tar värktabletter som inte hjälper, och då käkar jag ändå panodil.

Jag tycker att det hade räckt med huvudvärken, men idag när jag vaknade så mådde jag ännu värre. Nu känns det som om man har influensan, sitter framför datan och skriver detta. Sitter under mitt tjockaste täcke och fryser ändå som om jag befann mig i en frys. Jag har inte tid med detta, jag skall ju göra saft idag.


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!