Positivt samtal.

Pratade precis med läkaren som skulle ha ringt mig förra veckan. Han sade att det bara var skitsnack det här med att det är upp till läkaren att bedöma om man skall ta bort gallan eller inte. Det är nämligen så att efter en GBP så får man i regel änne större besvär av gallan än vad man hade innan, och har man då som jag ett flertal stenar så är risken ännu större. Så han skulle prata dels med Alleris (han tyckte att det var konstigt att dessa inte opererade bort gallan). Sedan skulle han kolla upp något annat också, vad det var det kommer jag faktiskt inte ihåg. Sedan skulle han återkomma, men detta dröjer väl ungefär en vecka till. Jag blev glad dels för att ahn ringde (det tog dock bara en vecka), dels för att sade så som han sade.

Ha en fortsatt bra dag, själv skall jag fortsätta städa.


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!