Spyr galla över sjukvården!!

Pratade idag med Alleris, det vill säga de som jag trodde skulle utföra min GBP. Men så är det inte längre. Jag fick reda på att jag har hamnat i Landskrona igen.  Fick reda på att Alleris endast får lov att utföra GBP, de får inte utföra några som helst andra operationer. Vilket innebär att de inte kan utföra min GBP då jag även skall ta bort min galla.

När jag fick detta besked så kändes det som om mina fötter slogs undan, jag blir så jävla galen på detta.

Ringde till Kirurgen i Landskrona. Fick där svaret att jag ligger på listan över vi som har åberopat vårdgarantin.


Jag pratade med en kvinna, hon sade att det är upp till läkaren som skall operera att välja om man tar bort gallan eller inte. Det är nämligen så att hon som sköterska inte kan uttala sig om detta, då det är från person till person och från läkare till läkare. För så som hon beskrev det hela så kan det bli så att den opererande läkaren inte vill ta bort min galla.

Jag blir så galen att jag spyr galla över sjukvården.

Så nu är liksom frågan, skall man genomgå 1 eller 2 operationer. Nu är det jag som ringer till kirurgen i Kristianstad för att prata med den läkaren som har remitterat mig till Landskrona angående min galla.


Kommentarer
Postat av: sandra

okej. nej på detta stället har dem bara sagt att hon måste vara vaccinerad för hon kommer inte träffa dem andra katterna som är där mer än att hon kommer att kunna se dem genom galler.



men hur mycket har dem betalat för det och hur har dem haft det där?

2009-10-20 @ 18:09:08
URL: http://saaaandii.blogg.se/
Postat av: sandra

tacktacktack. det känns verkligen underbart när folk bryr sig så som du gör, och andra, genom att skriva kommentarer så på ett inlägg där man skrivit av sig på det sättet.

STORT TACK!!!

2009-10-21 @ 13:08:40
URL: http://saaaandii.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!