15 dagar kvar

Endast 15 dagar kvar till min efterlängtade operation. Nu börjar återigen se slutet på detta, bara 60 påsar ModiFast kvar att dricka. Får bege mig till apoteket imorgon för att köpa en ny omgång, har 5 påsar kvar. Så egentligen klarar jag mig till imorgon eftermiddag. Men kan lika bra ge mig ut idag. Funderar på om jag skall köpa en eller två omgångar. En omgång är tre kartonger, och dessa innehåller då 24 påsar. Så köper jag en omgång så har till ytterligare sex dagar, men köper jag två omgångar så har jag till 12 dagar. Sedan vet jag inte riktigt hur jag skall göra. Det är ju inte precis billigt att gå ner i vikt med hjälp av ModiFast. Men nu är tyvärr så att det är denna sort som jag klarar av. Inte bara det att min mage klarar den utan, den är även god att dricka. Det finns många som säger att ModiFast inte är lika god som många andra. men jag har provat, Noka, Naturdiet, Nutrilett, Xtravaganza och då kommit fram till att ModiFast är godast. 

 Milk Shake  

En sak som har slgait mig är det här med att laga mat. Jag är verkligen glad över att jag ahr en sambo som fortfarande äter. Han har verkligen haft tur under denna tid som jag har käkat ModiFast. Jag har lagat mat nästan varje dag till han, inte för att inte klarar av det själv. Men det är ju så roligt att laga just mat. Jag skulle aldrig kunna vara utan att laga mat. 

  
Chef

Idag är det städning, återhämtning och skrivning av examensarbete som gäller. Det är riktigt skönt att vara hemma själv, jag är så glad över att Jimmy körde ner till Nymö. Då kan man fokusera på sitt eget arbete, och sedan att göra det i sin egen takt är helt underbart. Bara det här med att kunna springa runt i nattlinnet hela dagen, är ju hur udnerbart som helst. Det är tur att man bor på tredje våningen, så att det inte är någon som ser. Sedan är det rätt skönt att kunna höja radion och "sjunga" med, det är nämligen så att Jimmy inte tycker om när jag "sjunger" med. OM man nu kan kalla det att sjunga, det låter nog för jävligt, men lite kul är det i alla fall.

Famous 33

Ni får alla ha en bra dag!
kram   









Kommentarer
Postat av: Lena

oj, har du köpt modifast på apoteket? det är ju mycket dyrare än att köpa från www.modifast.se

de tar 104 kr/8 påsar mot apotekets 145 kr/8 påsar. sen tillkommer visserligen en fraktavgift på 79 kr, men den försvinner om du beställer för mer än 950 kr. en snabb uträkning ger att du tjänar 3 kr om du köper 2 lådor och sen mer och mer ju fler lådor du köper. kanske lite sent råd nu, men någon annan kanske läser här...

2010-04-26 @ 17:07:42
URL: http://zitalena.blogspot.com
Postat av: Lena

med lådor menar jag 8 påsar...

2010-04-26 @ 17:08:30
URL: http://zitalena.blogspot.com

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!