4:e veckan påbörjad

  Har idag påbörjat min fjärde vecka med pulver. Kan ärligt säga att det har varit jobbigt sedan jag pratade med kirurgen i torsdags. Men det blir bättre och bättre, får ta en dag i taget. Jag har ju klarat av 3 veckor så då skall jag klara av några veckor till. Får se på måndag som de ringer, de ringde aldrig i går. Så då får man hoppas att de hör av sig på måndag. jag vill ha ett nytt datum att se fram emot. Fördelen är ju att jag mest troligen kommer att tappa några kilo till innan operationen.

Bravo!

Har lite smått även kommit igång med träningen, om det nu kan räknas som träning. Jag använder wii fit plus 2 gånger dagligen. Då oftast "free Step", det är så bra för att man kan titta på tv samtidigt som man tränar. Egentligen borde jag tagit in träningscykeln ifrån balkongen också. Den gör ingen nytta där ute längre. Den kan man ju också använda framför tv:n.  
  Stationary Bike

Jag ångrar inte att vi skaffade vårat wii. Har verkligen haft stor nytta av det nu. Skulle väl egentligen haft tag i spel där man kan träna lite mer aerobic. Men känns inte riktigt som om det finns så mycket som kan räknas som detta. Jag vet ju hur kul det är att träna just aerobic. Men sedan så har det nog mycket med känslan att köra ett pass tillsammans med en massa andra människor. Det är ju det som är fördelen med att träna på typ Friskis & Svettis. 

 Aerobics 

Ha en bra helg, vi skall åka till mina föräldrar idag. Skall hjälpa de med deras uteplats på baksidan. Så då kan man väl räkna det om lite träning.

Kram


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!