Ändrade planer!

De ringde precis ifrån kirurgen på Aleris, det blir ingen operation på onsdag! Den blir framflyttad, på grund av de komplikationer som uppstod i samband med min galloperation. Snacka om att man blir besviken. Jag hade verkligen sett fram emot detta. Att det skulle ske nästa vecka, på onsdagen den 21 april. Nu vet jag inte när det sker. Detta får jag reda på antingen under morgondagen eller på måndag. Jag är så jätteledsen, så jag känner för att äta något riktigt onyttigt. Han kunde inte ge mig någon tid idag då det inte var han som hade hand om operationsplaneringen, han bara opererar! Den kirurgen som jag träffade den 19 mars hade inte uppmärksammat det här med komplikationerna efter min galloperation.

Det var nämligen så att under operationen av min galla så blödde jag en del, detta ledde till att jag fick ett så kallat hematom. Detta orsakade stora smärtor efter operationen. Men det var ju ingen som sade att det skulle ställa till besvär för mig under min magsäcksoperation. Kirurgen som jag pratade med innan, sade att det var bäst för mig om det hade gått minst 3 månader emellan dessa operationer, och det har det ju inte gjort riktigt. Jag blev opererad den 27 januari och planerad operation var den 21 april. Så egentligen hade nog inte spelat någon stor roll om det sker den 21 april eller någon vecka senare. Jag förstår inte hur det skall kunna hinna hända så mycket på dessa veckor.

Men han tyckte att det var positivt att jag hade passerat min målvikt :) men han påpekade även att det var bra om jag gick ner fler kilo innan operationen. Så nu blir det att äta ModiFast i ytterligare några veckor. Jag som hade intalat mig att det bara var några påsar kvar att hälla i mig. Det är just nu så att jag börjar tröttna rejält på dessa påsar. Hade från början tre olika smaker, men har varit tvungen att plocka bort vaniljen. Då den har blivit för sliskig i smaken, den har vänt sig i magen och varit svår att svälja. Så de sorter jag har nu i kylskåpet är choklad och hallon, och de påsarna med hallon börjar bli rent ut sagt äckliga. De smakar inte hallon längre, om de nu någon har gjort det. Så då blir det att äta chokladshakes i fortsättningen.


Kommentarer
Postat av: Lena

nej usch vad jobbigt!! förstår att du är besviken! prova vaniljen med lite mindre vatten och en rejäl dutt kardemumma, det blir godare då!!

2010-04-15 @ 18:31:20
URL: http://zitalena.blogspot.com
Postat av: sandra

stackare!

2010-04-15 @ 19:34:45
URL: http://saaaandii.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!