Bättre kondis!

I går när fåglarna  kvittrade högt i skyn och solen lyste. Så bestämde jag mig för att dra ut min sambo och Rex på en promenad. Jag sade inte var vi skulle, utan han följde glatt med. Jag hade egentligen inget riktigt mål, men vi gick en lagom lång runda. Först var vi nere i rastgården i Tivoliparken, så att Rex kunde springa av sig lite. Sedan så gick ut till Yllan, förbi Maxi och sedan gick vi förbi Willys Hemma. Det kanske inte låter som någon lång promenad, emn det tog i alla fall cirka 2,5 timme. Förvisso med den tid vi spenderade i rastgården. men vädret var ju så underbart igår. Så nu sitter jag och hoppas på att det spricker upp till eftermiddagen. jag vill ut gå en runda idag också. Det jag kände mest igår, är att min kondis har blivit bättre de sista veckorna. Detta känsn jättebra, det är ju det jag vill.

 Walking 2 

På onsdagkvällarna klockan 22:00 på TV3 så går det ett program som heter Sandhamn. Där är det en man som har genomgått en GBP, igår berättade han att de (kirurgerna) hade misslyckats. De hade skurit fel och orsakat en skada på hans tunntarm, vilket innebar att det läckte ut magsaft i buken, vilket ledde till att han fick en varbildning. Det rättade till sig med tiden, men det var inte detta jag ville höra. Nu blir man ju ännu mera nervös för vad som kan hände under operationen.  

In pool
 

I dag så har min föräldrar flugit till Spanien. Där skall det ta det lugnt och hade det skönt. De har länge sett fram emot denna resan, och trodde väl egentligen att den inte skulle bli. Tack var det här askmolnet på har orsakats av Eyjafjallajökull. Men detta var inget som stoppade mamma och pappa. Jag kan bara sitta här och drömma mig bort, jag vill också ut och flyga. För att sola och bada och bara ta det lugnt. Men det får man göra sedan när allt har lugnat ner sig.

Fick imorse ett samtal i från en skola i Klippan. De tycker att jag även skall jobba där som vikarie. Så nu är jag inte bara vikarie på Antilopen utan även på Snyggatorp. Detta skall bli! De ville egentligen att jag skulle jobba där redan i dag, men de ringde inte förrän vid åtta. Och då tar det ett tag innan jag är där. Men på tisdag så skall jag dit och ta mitt första arbetspass där. Detta är något som jag ser fram emot. Det är ju bara bra att få in en fot även på en annan skola. Tror att jag skall kolla lite mer var den exakt ligger. har lite dåligt koll på Klippan. men det löser sig.

Ha en bra dag!
kram     


Har kommit fram till att det är mycket roligare att skriva om man kan klistra in lite olika smilies.







Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!