Försvunnet inlägg!

Hade för mig att jag i måndags eftermiddag lade in ett inlägg där jag berättade när jag hade fått en ny tid. Men det verkar som om det har försvunnit. Jag fick i alla fall ringa till Aleris  i måndags eftermiddag, de hade inte fått notis om att jag skulle ha en ny tid. Men, men i alla fall jag fick en ny tid till den 11 maj. Eller rättare sagt jag fick välja om jag ville ha den 11, 18 eller 19 maj. Då är det ju klart att man väljer den 11 maj. Jag vill ju inte pulvra i all oändlighet. Nu är det bara ca 3 veckor till. Jag kommer att bli urfattig. Jag saknar verkligen att tugga. Har skrivit innan om Corny Big, men får inte samma resultat med dessa, så de låter jag bli och kör bara med ModiFast.

Cooking Dinner

Var uppe på avdelning 72 på CSK igår, det är där som Aleris har sin mottagning i Kristianstad. Jag undrade om det kunde stämpla mitt högkostnadskort, men det kunde de inte. De hade inte den stämpeln som behövdes. Så jag fick skriva ut ett kvitto, som jag sedan skall skicka till Lund. Så att de kan stämpla mitt kort för att sedan skriva ut ett frikort. Känns som om det är rätt viktigt att ha detta nu. Det är ju snart dags för en massa läkarbesök. 

Ha en bra dag!
Kram   






Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!