Måndag 19 april 2010

  Då skulle man egetnligen ha varit på provtagning inför operationen idag. men så blev det ju inte. Tråkigt nog. Men, men jag ser det positiva, det jag hinner gå ner innan operationen är ju sådana kilo som jag inte behöver bära på efter operationen. Det är ju bara postivt att tappa ännu mer i vikt innan operationen. Det blir lättare både för mig och för kirurgen. Men mest för mig.

En sak som jag har märkt nu sedan jag började pulvra, det är det här med sockersuget. Jag har kommit fram till att jag innan hade stora problem med mitt sötsug. Jag tror till och med att jag var lite sockerberoende. Det var nämligen så här att jag förra vecka köpte hem påskmust, inte till mig själv. Men till Jimmy, det är ju inte meningen att han skall drabbas av att jag inte äter. Det såg jättegott ut, så jag drack det sista som var kvar i flaskan. Det kan inte ha varit mer än 1 deciliter. Men fy va det var äckligt, det var ju vedervärdigt. Det var alldeles för söt. Så jag har kommit fram till att just godis och snacks och läsk är inget jag saknar. 
I Love Candy

Ha en bra dag!
kram


Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!