Onsdagen 21 april!

Om nu allt hade varit som det skulle, så skulle jag har varit opererad nu. Jag hade tid klockan 9 idag, och sedan tar operationen cirka 1 timme. Men som ni märker så sitter jag här och skriver. Det blev ju ingen operation idag. Men, men det går ändå.

Sickly

Sitter  här med värsta förkylningen, den vägrar försvinna. Har ont i halsen, är täppt i näsan och har lite feber till och från. Varför skall man drabbas av detta nu. jag vill ju komma igång med träningen, kan ju inte precis börja träna med en infektion i kroppen. Hur hade det slutat. Har ingen lust att göra något här hemma i heller. Men har ändå dammsugit hela lägenheten, diskat, slängt in en maskin tvätt plus att jag har städat toaletten.
Maid

Nu skall jag gå in i sängen för att ta igen mig lite. Har inte mycket ork, jag skyller på förkylningen.

Hammock 1


Ha det bra!!

Kram



Kommentarer
Postat av: Lena

Usch, jag förstår att du är besviken! Hoppas verkligen du får besked snart, även om de säger att det kommer att ta x antal veckor/månader så VET du ju i alla fall. Är det lång tid framöver så får du ju bryta pulvringen och sen köra ett race till. Det du har gått ner nu har du ju redan vunnit, så det gäller att se det positiva i det hela. Håller tummarna för att du får besked snart!!

2010-04-21 @ 16:31:33
URL: http://zitalena.blogspot.com/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!