Vakuumpåsar



Har plockat iordning i vårat förråd på vinden, och inför detta så införskaffades det 2 vakuumpåsar ifrån Biltema. Vi köpte den stora modellen, 80 x 110. Jag har nu använt en av dessa påsar för första gången. Jag är helt överlycklig. Jag fick plats med 2 stycken dubbeltäcke i en och samma påse. Hur bra är inte detta. Jag är verkligen förvånad över att det fungerar, men det har jag insett nu. Det fungerar!

 Sunshine

Det enda jag inte lyckades med var att få påsen så platt och fin som den är på bilden. Men det spelar egentligen ingen roll, huvudsaken är att man kan få plats med 2 stycken dubbeltäcke. Det kan väl ungefär räknas som 4 stycken vanliga täcke. I alla fall, jag är grymt lycklig över att dessa påsar fungerar.

Ha en fortsatt bra dag!
Kram
  







Kommentarer
Postat av: sandra

hoppas det går bra!

2010-04-29 @ 16:38:37
URL: http://saaaandii.blogg.se/

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR!








Kom ihåg mig?

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!